بهاری

ساخت وبلاگ

حالت روح در تلگرام قابلیتی است که طرفداران زیادی دارد در واقع این قابلیت به این صورت است که شما پیام های دوستان خود را می خوانید اما آن ها متوجه این نمی شوند و نمی بینند که شما صفحه چت خود را باز کرده آنلاین شده و پیام ها را خوانده اید . اکثر افراد به دنبال این هستند که به جای استفاده از نرم افزار های فیک از خود برنامه اصلی تلگرام استفاده کنند اما باید بگویم که این کار امکان پذیر نیست و تنها می توان از برنامه های مشابه برای روح شدن در تلگرام استفاده کرد . در سایت رفع مشکل رایانه تلفنی هیواتک برنامه روح تلگرام را معرفی کرده است . این برنامه که موبوگرام نام دارد در بین برنامه های غیر رسمی تلگرام قابل اعتماد تر است و به جراعت می توان گفت از خود تلگرام نیز پر طرفدار تر است .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد حالت روح در تلگرام کسب کنید به لینک زیر مراجعه کنید :

 


www.heyvatech.com/web/articles/view/73/حالت-روح-تلگرام-چیست-؟.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت: 14:11

ویندوز 10 که آخرین ویندوزی است که مایکروسافت ارائه داده است تفاوت های بسیاری با ویندوز های قبلی دارد . یکی از این تفاوت ها نحوه فعال کردن administrator در ویندوز 10 است . در ویندوز های قبلی شما تنها از طریق بخش cmd قادر به فعال کردن یوزر administrator بودید اما در ویندوز 10 می توانید از 4 روش این کار را انجام دهید که روش ها را برای شما شرح می دهم . اولین راه برای فعال سازی administrator در ویندوز 10 به نوار سرچ رفته و عبارت Computer Management را سرچ کنید سپس گزینه System tools را انتخاب کرده و از زیر مجموعه Local User and Groups وارد فایل User شوید و Administrator را باز کنید . تیک گزینه Account is disabled را زده و ok کنید .
روش دوم را از مسیر زیر دنبال کنید :

 

Start>Settings>Accounts>Family & Other User>Change Accounts type administrator>administrator>Ok


روش سوم از طریق gpedit.msc است که باید ابتدا به نوار جستجو رفته gpedit.msc را سرچ کنید و مسیر زیر را دنبال کنید :

 


Local computer Policy> Computer Configuration>Windows Settings > Security > Local Policies > Security OptionsAdministrator accounts Status>Enabled>Ok
 


برای استفاده از روش آخر که در همه ی ویندوز ها برقرار است استفاده از cmd است که باید ابتدا کلید ترکیبی windows و R را باهم فشار دهید و در پنجره run کلمه cmd را سرچ کرده و اینتر کنید . سپس در صفحه سیاه cmd عبارت net user administrator /active:yes را تایپ کرده اینتر کنید .


برای غیر فعال کردن administrator در ویندوز 10 نیز می توانید از 4 روش اقدام کنید ابتدا روش cmd را شرح می دهم . همانطور که در روش آخر فعال کردن administrator گفتم وارد پنجره cmd شده و عبارت net user administrator /active:no را تایپ کنید و در آخر اینتر را بزنید به همین راحتی !

در روش دوم مانند روش اول فعال کردن administrator در پنجره Computer Management وارد پنجره Administrator شده اما این بار گزینه Account is disabled را انتخاب کنید .

در روش سوم مسیر زیر را دنبال کنید :


Start>Settings>Accounts>Family&Other User>Change Accounts type administrator>Standard User


و در آخرین روش مانند روش سوم فعال کردن administrator وارد gpedit.msc شده و از مسیر زیر administrator را غیر فعال کنید :


Local Computer Configuration>Computer Configuration>Windows Settings > Security > Local Policies > Security Options>Disabled>Ok


در صورتی که نتوانستید فعال سازی administrator در ویندوز 10 را انجام دهید می توانید از سایت هیواتک کمک بگیرید یا به لینک زیر مراجعه کنید :

 


www.heyvatech.com/web/articles/view/532/فعال-کردن-administrator-در-ویندوز-10.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت: 14:03

همه ی شما با برنامه ایمو آشنایی دارید . ایمو یک شبکه اجتماعی پر طرفدار است که قابلیت های بسیاری دارد . یکی از این قابلیت ها حالت روح ایمو است . مطمئنا با حالت روح در تلگرام آشنایی دارید و روش استفاده از آن را می دانید . این حالت برای ایمو کمی متفاوت تر است . به نقل از رایانه کمک هیواتک برای مخفی کردن بازدید در ایمو باید ابتدا وارد تنظیمات یا همان settings شوید سپس وارد Privacy شده و گزینه Last seen را انتخاب کنید . اگر می خواهید هر کسی بتواند بازدید شما را ببیند گزینه Everyone در صورتی که می خواهید تنها کانتکت های شما بتوانند بازدید شما را ببینند My contacts و برای این که هیچ شخصی نتواند بازدید شما را ببیند گزینه Nobody را انتخاب کنید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار پر کاربرد و به صرفه مخفی کردن عکس پروفایل ایمو شما است . برای انجام این کار مسیر زیر را دنبال کنید و انتخاب کنید که چه کسانی قادر به دیدن عکس پروفایل شما باشند :

settings>Privacy>Profile photo

از دیگر آپشن های ایمو قابلیت مخفی کردن خوانده شدن پیام در ایمو است . در صورتی که می خواهید پیام هایی که دریافت می کنید را ببینید بدون این که طرف مقابل شما متوجه شود مسیر زیر را دنبال کنید و انتخاب کنید که قابلیت برای چه کسانی فعال باشد :

settings>Privacy>Read receipts

و در آخر برای مخفی کردن زمان حقیقی چت در ایمو مراحل زیر را دنبال کنید و گزینه Real time chat را غیر فعال کنید .

settings>Privacy>Real time chat

در صورتی که می خواهید مراحل هر قسمت را به طور دقیق مطالعه کنید می توانید از لینک زیر کمک بگیرید :

 


www.heyvatech.com/web/articles/view/530/حالت-روح-ایمو-یا-همان-مخفی-شدن-در-ایمو.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت: 13:46

تقریبا می توان گفت کسی نیست که این روزها با قابلیت استوری اینستاگرام آشنا نباشد یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد .  همه شما حتما با دایره هایی در بالای صفحه برنامه مواجه شده اید که تصویر دوستان و فالوور های شما در آن مشخص است. این ها در حقیقت همان استوری هایی هستند که دوستان شما ساخته اند و شما با تپ کردن بر روی آنها می توانید آن را مشاهده کنید. استوری ها تصاویر و ویدئوهایی هستند که تنها به مدت 24 ساعت قابل مشاهده اند و بعد از این مدت حذف خواهند شد . در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که استوری ها در پروفایل فرد قابل مشاهده نیستند . اما استوری گذاشتن در اینستاگرام به چه شکلی انجام میشود ؟ در سامانه رفع مشکلات موبایل هیواتک نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام به این شکل توضیح داده شده است : برای قرار دادن استوری مربوط به خود به علامت + در کنار Your Story در بالای صفحه تپ کنید. حال می توانید تصویری از خود یا محیط اطراف خود بگیرید. همچنین می توانید تصویری از مجموعه تصاویر 24 ساعت اخیر خود انتخاب کنید. برای انتخاب یک تصویر انگشت خود را از بالا به پایین صفحه بکشید. همانطور که می بینید تصاویر 24 ساعت اخیر شما به نمایش در می آیند که می توانید آنها را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب تصویر یا گرفتن تصویر جدید ، می توانید انگشت خود را به سمت چپ یا راست تصویر بکشید تا افکت های مختلفی بر روی تصویر خود ایجاد کنید. همچنین از بالای صفحه و انتخاب Aa می توانید بر روی تصویر خود متنی بنویسید. در صورت تمایل می توانید به وسیله عکس قلم بالای صفحه ، نسبت به نوشتن متن به صورت دستی توسط انگشتان خود اقدام کنید. حال باید استوری خود را منتشر کنید. برای انتشار استوری خود فلش رو به راست در پایین صفحه را انتخاب کنید. به این ترتیب شما هم یک استوری ساخته اید. همچنین برای گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام خود ، در صورتی که در مدت 24 ساعت چند استوری بسازید این استوری ها به صورت چند عکس پشت سر هم نمایش داده می شوند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینک زیر مراجعه کنید:


www.heyvatech.com/web/articles/view/122/آموزش-استوری-اینستاگرام-قابلیت-جدید-اینستاگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت: 15:11

شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که در هنگام استفاده از نرم افزار ورد و یا هر نرم افزار دیگری به دنبال یک فونت خاص باشید اما این فونت در کامپیوتر شما موجود نیست . در این پست قصد دارم در خصوص نصب فونت در ویندوز صحبت کنم .  به نقل از سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک ، نصب فونت فارسی در ویندوز بسیار آسان است و برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید :
1- ابتدا فونت های مورد نظر خود را دانلود کنید . پسوند این فونت ها باید TTF باشد .
2- بعد از دانلود فونت مورد نظر باید آن را در مسیر C:WindowsFonts کپی کنید .
روش دیگری که برای نصب فونت در ویندوز وجود دارد این است که دو بار بر روی فایل فونت کلیک کرده و گزینه install را بزنید . سوالی که برای بسیاری از کاربران وجود دارد این است که چگونه فونت را به word اضافه کنیم ؟ ( و یا سایر برنامه ها ) در پاسخ به این پرسش باید بگویم که با نصب فونت در ویندوز این فونت به نرم افزار ورد ، فتوشاپ و سایر برنامه ها افزوده می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اضافه کردن فونت فارسی به ویندوز و برنامه های ویندوز لینک زیر را مطالعه نمایید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/125/راهنمای-نصب-فونت-در-ویندوز-و-اضافه-کردن-فونت-ویندوز-7,8,10.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت: 15:11

زمانی که بخواهید از طریق دیوایس دیگری به غیر از دیوایس فعلی تان به اکانت تلگرام خود دسترسی پیدا کنید و یا در صورتی که در تلگرام Log out کنید و بخواهید مجددا وارد اکانت تلگرام خود شوید در هنگام ورود به اکانت تان یک کد فعال سازی برای شما ارسال می شود . کد تلگرام از طریق پیامک و یا اکانت تلگرام برای شما ارسال می شود . اما مشکلی که وجود دارد این است که پروسه دریافت کد فعال سازی تلگرام گاهی خیلی طولانی می شود و یا اینکه اصلا دریافت نمی شود . در پست امروز قصد دارم در خصوص رفع مشکل دریافت نکردن کد تلگرام صحبت کنم . از دلایل عدم دریافت کد تلگرام می توان به حذف و نصب بیش از حد تلگرام اشاره کرد ، دلیل دیگر دریافت نکردن کد تلگرام دریافت اس ام اس فعالسازی به صورت پشت سر هم می باشد . زمانی که کد تلگرام برای شما ارسال نمی شود به احتمال زیاد آی پی شما توسط سرورهای تلگرام مسدود شده است . راه حلی که برای این مشکل وجود دارد این است که با یک گوشی دیگر وارد اکانت تلگرامتان شوید و بعد مجددا در گوشی خود تلگرام را فعال کنید . و یا اینکه از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید . راه حل دیگری که وجود دارد این است که به وب سایت web.telegram.org مراجعه کرده در قسمت Phone number شماره خود را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا کد تلگرام برای شما ارسال شود . اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید از طریق سایت مشاوره تلفنی هیواتک به آدرس زیر مشاهده نمایید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/231/راهنمای-حل-مشکل-عدم-دریافت-کد-تلگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت: 15:11

 تقریبا تمام شبکه های اجتماعی به منظور حفظ حریم شخصی افراد و حمایت از حقوق مادی و معنوی کاربران خود قوانین و مقرراتی دارند که تمامی کاربران آن ها ملزم به رعایت این قوانین و مقررات هستند . شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانینی دارد که همه کاربران ملزم به رعایت این قوانین هستند . به عنوان مثال  به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام دیگران به نام خود , استفاده از تصاویر نژادپرستانه در پست خود , ترویج خشونت و ... برخلاف قوانین اینستاگرام است و در صورتی که کاربری بر خلاف قوانین اینستاگرام عمل کند سایر کاربران می توانند این موضوع را از طریق ریپورت در اینستاگرام اطلاع رسانی کنند این امر ممکن است منجر به بلاک شدن در اینستاگرام شود .  ریپورت اینستاگرام انواع مختلفی دارد از جمله : ریپورت کاربر در اینستاگرام ، ریپورت تصویر یا ویدئو در اینستاگرام و یا ریپورت یک کامنت در اینستاگرام که روش انجام این کار را می توانید به طور مفصل از طریق سایت رایانه کمک هیواتک در لینک زیر به صورت مفصل مطالعه نمایید :
 
 
اما در صورتی که در اینستاگرام بلاک شدید برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چه باید بکنید ؟ برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد و این امر بستگی به این موضوع دارد که آیا شما توسط خود اینستاگرام بلاک شده اید یا توسط کاربران . برای در آمدن از ریپورت اینستاگرام نیز می توانید به بخش چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم ؟ لینک ذکر شده مراجعه نمایید .
 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت: 15:10

بعد از فیلترینگ تلگرام بسیاری از افراد به دنبال نرم افزار جایگزین برای تلگرام بودند . در این بین نرم افزار سروش از مدت ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده بود و توانست جایگزین مناسبی برای تلگرام باشد . نرم افزار سروش نیز مانند دیگر نرم افزار ها قابلیت حذف اکانت دارد . برای دیلیت اکانت سروش در سایت کمک تلفنی به سوالات موبایل هیواتک روشی ارائه شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید حذف حساب کاربری سروش را انجام دهید . به این صورت که ابتدا وارد نرم افزار سروش می شوید سپس وارد بخش تنظیمات نرم افزار شده و گزینه privacy را انتخاب کنید . روی آیکون 3 نقطه بالا سمت راست تپ کرده و کزینه Deactivate Account را انتخاب کنید . به همین راحتی حذف اکانت سروش برای شما انجام می شود .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/436/دیلیت-اکانت-سروش.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 17:17

کند بودن اینترنت مشکلی است که همیشه کاربران با آن مواجه هستند . مثلا هنگام بازی ، باز کردن یک سایت یا دانلود یک فایل ممکن است با تاخیر در اینترنت مواجه شوید . علت این تاخیر ها بالا بودن پینگ سرور یا همان پینگ تایم سرور است که باعث می شود رد و بدل اطلاعات بین شما و سرور کند شود و شما تاخیر زیادی را احساس کنید . هر چه پینگ تایم سرور کمتر باشد سرعت رد و بدل اطلاعات بالا رفته و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند . یکی از روش های برای بالا بردن سرعت اینترنت کاهش پینگ است . اما سوال اینجا است که کاهش پینگ چیست ؟ پینگ به معنی سنجش میزان فاصله زمانی بین دو دستگاه در شبکه است . اصطلاح " کاهش پینگ " به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که باعث شوند تاخیر در ارسال و دریافت اطلاعات کمتر شده و در نتیجه سرعت برقراری ارتباط در شبکه افزایش یابد . یکی از روش های کاهش پینگ این است که به سرور هایی متصل شوید که پینگ تایم کمتری دارند . برای این که بفهمید پینگ تایم یک سایت چه قدر است باید روش پینگ گرفتن از اینترنت را بیاموزید . برای انجام این کار ابتدا روی کلید windows و R را فشار دهید تا پنجره RUN برای شما باز شود CMD را تایپ کرده و اجرا کنید . در صفحه مشکی باز شده عبارت Ping .... -t در نقطه چین ها نام سایت مورد نظر را وارد کنید و پینگ گرفتن از سایت مورد نظر را انجام دهید .

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص اصطلاح Ping بدانید به سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک مراجعه کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/529/پینگ-چیست-و-کاهش-پینگ-چگونه-انجام-می-شود.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 15:50

بعد از اجرا شدن طرح رجیستری گوشی افرادی که گوشی جدید خریداری کردند با قرار دادن سیم کارت داخل گوشی اس ام اس فعال سازی گوشی را دریافت می کنند . این اس ام اس به افراد اخطار می دهد که مدت 30 روز فرصت دارند تا گوشی خود را در در سامانه رجیستری تلفن های همراه ثبت کنند در غیر این صورت گوشی غیر فعال می شود . حتی هنگامی که می خواهید گوشی دست دومی که قبلا در این سامانه ثبت شده است را خریداری کنید اس ام اسی تحت همین عنوان دریافت می کنید با این تفاوت که از شما می خواهد انتقال مالکیت گوشی رجیستری شده را انجام دهید . به نقل از رایانه کمک شبانه روزی هیواتک شما از سه طریق می توانید فعال سازی موبایل خود را انجام دهید . راه اول استفاده از کد USSD است که برای انجام این کار ابتدا باید کد #7777* را در گوشی خود شماره گیری کنید سپس گزینه فعالسازی را انتخاب کنید در این مرحله باید کد IMEI گوشی خود را ارسال کنید اکنون باید شماره ای که می خواهید تلفن همراه را روی آن فعال کنید وارد کنید در این قسمت باید کد فعال سازی که از فروشنده گوشی دریافت کرده اید را ارسال کنید تا تلفن همراه جدید شما برای خط شما فعال شود . راه دوم از طریق سامانه همتا است که می توانید با ورود به سایت از طریق گزینه فعال سازی اقدام به فعال کردن تلفن همراه خود کنید . راه سوم نیز از طریق اپلکیشن همتا است . برای انجام این کار ابتدا این اپلکیشن را دانلود کنید سپس وارد آن شده و فعال سازی موبایل خود را انجام دهید .
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :
 
 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 13:41

مطمئنا با نرم افزار KMplayer آشنایی دارید . از محبوبیت این نرم افزار در نسخه های جدید به دلیل تبلیغات فراوانی که نمایش می دهد کم شده است . زیرا با اجرای تبلیغ نمی توان آن را رد کرد یه متوقف کرد . شما مجبور به دیدن تبلیغات هستید ! در سایت کمک تلفنی به سوالات موبایل و کامپیوتر هیواتک در مورد غیر فعال کردن تبلیغات در KMplayer دو روش را به طور مفصل شرح داده است که من قسمتی از آن را در اختیار شما قرار می دهم . روش اول برای حذف تبلیغات kmplayer این است که از طریق ویندوز خود مسیر زیر را انجام دهید :

Control Panel>Inteet Options>Security>Restricted Sites>Sites

در کادر اول عبارت player.kmpmedia.net را وارد کرده و روی گزینه Add کلیک کنید . به همین راحتی غیر فعال سازی تبلیغات در kmplayer انجام می شود .

در روش بعدی در سیستم خود برنامه Notepad را باز کرده و کلید های Ctrl+Shift+Enter را فشار دهید و مسیر زیر را دنبال کنید :


File>Open>C:Windows>System32>drivers>etc>hosts

در انتهای پنجره باز شده عبارت 127.0.0.1 player.kmpmedia.net را وارد کنید و کلید Ctrl + S را فشار دهید .

در صورتی که می خواهید دقیق تر مراحل را دنبال کنید از لینک زیر استفاده کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/450/غیر-فعال-کردن-تبلیغات-در-kmplayer.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت: 14:44

همه ی شما با پیام رسان سروش آشنایی دارید . این پیام رسان روز به روز در حال پیشرفت است اما هنوز در بین کاربران نتوانسته جایگزین تلگرام شود . کاربری این پیام رسان کمی متفاوت است . در سروش کانال های بسیاری در موضوعات مختلف وجود دارد  اگر عضو چند کانال باشید کانال های شما در پایین ترین قسمت پیام رسان سروش در بخش کانال قرار دارند . اگر به دنبال کانال جدیدی هستید می توانید از قابلیت جستجوی کانال در مسنجر سروش استفاده کنید . به نقل از رایانه کمک هیواتک جهت جستجوی کانال در سروش در پایین صفحه اصلی سروش روی نوار کانال تپ کنید با تپ کردن روی این قسمت می توانید کانال های مختلف را مشاهده کنید و در صورتی که نام کانالی را می دانید و می خواهید آن را پیدا کنید کافی است که روی آیکون ذره بین تپ کرده و در نوار سرچ نام کانال مورد نظر را تایپ کنید و منتظر بمانید تا پیام رسان سروش کانال مورد نظر شما را پیدا کند .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری را کسب کنید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/461/جستجوی-کانال-در-سروش.html

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 11:04

همیشه وقتی گوشی جدیدی را خریداری می کنیم می خواهیم کانتکت های خود را نیز انتقال دهیم . اگر گوشی شما اندروید باشد به راحتی می توانید این کار را انجام دهید اما در گوشی های آیفون کمی پیچیده تر است . چرا که در آیفون حافظه ی جانبی وجود ندارد و از طریق آیکلود می توانید انتقال کانتکت ها را انجام دهید . برای انتقال کانتکت ها از آیکلود به آیفون ابتدا باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنید سپس مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings>iCloud>BackUp>Back Up Now

با انجام این کار بکاپ گیری از کانتک ها و اطلاعات گوشی شما انجام می شود . اکنون سیم کارت خود را در آیفون جدید خود قرار دهید و برای انتقال مخاطبین از آیکلود به آیفون جدید بعد از راه اندازی ، آن را به اینترنت متصل کنید و مسیر زیر را دنبال کنید :

Apps & Data>Restore from iCloud Backup>Next

اپل آی دی قدیمی خود را وارد کنید تا بتوانید وارد آیکلود قبلی که در آن بکاپ تهیه کرده بودید بشوید و با انتخاب فایل بکاپ گرفته شده خود بعد از ریستور کردن گوشی انتقال مخاطبین از آیکلود به آیفون انجام می شود .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید از سایت هیواتک استفاده کنید . بدین منظور روی لینک زیر کلیک کنید :

 


www.heyvatech.com/web/articles/view/527/انتقال-کانتکت-ها-از-آیکلود-به-آیفون.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت: 11:47

معمولا برای انتقال یک فایل با حجم زیاد بین دو سیستم بهترین روش شبکه کردن دو کامپیوتر است . ممکن است در محل کار یا در منزل دو سیستم داشته باشید که بخواهید بین آن دو تبادل اطلاعات انجام دهید . در صورتی که بخواهید از هر روشی به جز شبکه کردن دوسیستم استفاده کنید وقت و دیتای شما به هدر می رود . پس بهتر است روش های شبکه کردن دو سیستم را بررسی کنیم . برای انجام این کار دو روش وجود دارد یکی شبکه کردن دو کامپیوتر با کابل شبکه و دیگری شبکه کردن دو کامپیوتر با وایرلس . برای شبکه کردن دو لپ تاپ یا دو سیستم به یک دیگر با استفاده از وایرلس ابتدا سیستم خود را به ADSL متصل کنید . سپس از طریق استارت ویندوز وارد قسمت RUN شوید . کلمه control sysdm.cpl را وارد کنید و اینتر را بزنید . از سر برگ Computer name گزینه Change… را انتخاب کنید و Computer name و Workgroup را تغییر دهید . Firewall را غیر فعال کنید . با انجام این مراحل سیستم شما قابلیت جا به جایی اطلاعات را دارد . در صورتی که می خواهید اطلاعات کافی و مراحل کامل را از شبکه کردن دو کامپیوتر با کابل شبکه به دست آورید ، می توانید به سامانه رفع مشکل تلفنی کامپیوتر هیواتک مراجعه کنید و یا روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/457/شبکه-کردن-دو-کامپیوتر.html


 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 14:47

يکي از مشکلات ويندوز 10 عدم نمايش آيکون هاي دسکتاپ در بعضي از مواقع است . اما علت ناپديد شدن آيکون هاي دسکتاپ ويندوز 10 چيست ؟ گاهي بعد از ويروس کشي با استفاده از آنتي ويروس و ريستارت کردن سيستم مشاهده خواهيد کرد که تمام آيکون هاي سيستم شما ناپديد شده اند و تنها موس خود را روي صفحه دسکتاپ مشاهده مي کنيد . ممکن است ذهن شما سريعا به سمت عوض کردن ويندوز برود اما بهتر است قبل از انجام اين کار روش هايي را که من از طريق سايت هيواتک امتحان کرده ام را شما نيز امتحان کنيد . در قدم اول روي صفحه دسکتاپ خود راست کليک کنيد در زير مجموعه هاي گزينه View گزينه Show desktop icons را انتخاب کنيد . در صورت عدم نمايش محتويات دسکتاپ به سراغ قدم دوم برويد . روي صفحه دسکتاپ راست کليک کنيد و مسير زير را دنبال کنيد :
Personalize>Themes>Desktop icon settings
انتخاب آيکون هايي که مي خواهيد نمايش داده شود و Ok کنيد .
در صورتي باز هم آيکون هاي دسکتاپ بازنگشتند در قدم سوم روي صفحه راست کليک کنيد گزينه Sort by و سپس گزينه Name را انتخاب کنيد و به ترتيب مرتب سازي ديگر گزينه ها را تغيير دهيد .  در قدم آخر به قسمت ستينگ ويندوز 10 خود رفته و وارد بخش System شويد گزينه Tablet Mode را انتخاب کنيد و گزينه هايي که مي توانيد انتخاب کنيد را خاموش و روشن کنيد ( on ، off ) سپس به صفحه دسکتاپ بازگرديد و تغييرات را مشاهده کنيد .
در صورتي که مشکل عدم نمايش آيکون هاي دسکتاپ براي شما حل نشد به لينک زير مراجعه کنيد :


www.heyvatech.com/web/articles/view/453/-رفع-مشکل-عدم-نمايش-آيکون-هاي-دسکتاپ.html


 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 13:57

مطمئنا با طرح رجيستري گوشي هاي همراه آشنايي داريد . در پي اجرايي شدن اين طرح براي خريد و فروش گوشي روشي براي انتقال مالکيت گوشي از فردي به فرد ديگر ارائه شد . در صورتي که شما گوشي خود را بفروشيد يا بخواهيد سيم کارت جديد ، که به نام شما نيست ، به گوشي خود معرفي کنيد بايد انتقال مالکيت تلفن همراه خود را انجام دهيد . مدتي پيش من تلفن همراه دست دومي را خريداري کردم و براي انتقال مالکيت به مشکل برخوردم که از طريق تماس با تلفن رايانه کمک هيواتک توانستم انتقال مالکيت گوشي دست دوم خود را انجام دهم . مشاورين اين سايت سه روش را براي انتقال مالکيت موبايل از طريق سامانه همتا به من ارائه دادند که اين روش ها را به طور مختصر براي شما دوستان عزيز شرح مي دهم . روش اول با استفاده از کد USSD مي توان انتقال مالکيت را انجام داد به اين صورت که کد #7777* را در گوشي خود شماره گيري کنيد و در پاپ آپ باز شده گزينه 3 که همان انتقال مالکيت است انتخاب کنيد . اکنون IMEI گوشي خود را مشاهده خواهيد کرد . IMEI مورد نظر را انتخاب کرده شماره رو به روي آن را ارسال کنيد سپس شماره اي که مي خواهيد انتقال مالکيت را به آن انجام دهيد وارد کرده و در بعد از ارسال تاييد کنيد . روش دوم از طريق سامانه همتا است که بايد ابتدا به سايت همتا مراجعه کنيد و بعد از ثبت نام و ثبت دستگاه خود در سامانه از طريق گزينه انتقال مالکيت  مي توانيد انتقال مالکيت گوشي خود را انجام دهيد . روش سوم از طريق نرم افزار همتا است که مي توانيد با نصب برنامه و ورود به آن به راحتي انتقال مالکيت را انجام دهيد .

جهت کسب اطلاعات بيشتر به لينک زير مراجعه کنيد :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/416/انتقال-مالکيت-گوشي-دست-دوم-و-نو.html


 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 12:45

مطمئنا تا به حال از طریق پست بسته یا هرچیز دیگری را ارسال یا دریافت کرده اید . تمام خرید های اینترنتی که از طریق سایت ها و یا کانال های فروش صورت می گیرد با استفاده از پست ارسال می شود . معمولا وقتی زمان ارسال برای شما طولانی می شود می خواهید بدانید بسته پستی شما در چه وضعیتی قرار دارد . ممکن است زمان این را نداشته باشید که از طریق اداره پست اقدام به پیگیری مرسولات پستی خود کنید . به نقل از مشاوره تلفنی هیواتک برای رهگیری مرسولات پستی نیازی به رفتن به اداره پست نیست و با استفاده از سه روش به راحتی می توانید بسته پستی خود را پیگیری کنید . یکی از این روش ها استفاده از اس ام اس است که برای انجام این کار باید به ابتدای بارکد مرسوله پستی خود حرف R را اضافه کرده و به شماره 2000441 پیامک کنید . 

روش بعدی برای رصد مرسولات پستی استفاده از کد USSD است . ابتدا باید کد #193* را در گوشی خود شماره گیری کنید سپس برای رهگیری مرسولات پستی خود شماره شناسه پستی که در برگه رسید شما ثبت شده است را وارد کنید و منتظر بمانید تا یک پیامک برای شما ارسال شود این پیامک شامل سابقه رهگیری مرسولات پستی شما است . 

در روش بعدی می توانید از سایت newtracking.post.ir استفاده کنید . به این صورت که وارد سایت شده بارکد مرسوله پستی خود را وارد کنید و در صفحه باز شده سابقه رهگیری مرسولات پستی خود را مشاهده خواهید کرد . 

برای مطالعه دقیق و مرحله به مرحله هر یک از روش های فوق به لینک زیر مراجعه کنید :

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 11:09

ممکن است براي شما هم پيش آمده باشد که ايميلي را اشتباهي ارسال کنيد يا ايميل شما دچار غلط و مشکلي باشد و يا از فرستادن ايميل پشيمان شده باشيد . قبلا راهي براي ويرايش ايميل پس از ارسال يا حذف ايميل ارسال شده نبود و اين براي کاربران جيميل خوشايند نبود اما به تازگي جيميل يک قابليت جديد را براي اصلاح يا حذف ايميل ارسال شده در نظر گرفته است که بسيار کاربردي است . اما روش استفاده از اين قابليت چگونه است ؟ اين روش را با استفاده از کمک تلفني به سوالات کامپيوتر ياد گرفتم به اين صورت که براي برگرداندن ايميل ارسال شده ابتدا وارد صفحه اصلي جيميل خود شويد و مسير زير را دنبال کنيد تا گزينه Undo براي جيميل شما فعال شود :

Settings>Mail Settings>General>Undo Send(Enable)>Save Changes

اکنون بعد از ارسال ايميل شما يک پيغام تحت اين عنوان که " تا اين زمان مي توانيد ايميل خود را حذف کنيد " را مشاهده مي کنيد .

جهت مطالعه بيشتر در مورد اين قابيلت مي توانيد به لينک زير مراجعه :


 

www.heyvatech.com/web/articles/view/525/ويرايش-ايميل-پس-از-ارسال.html


 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 24 خرداد 1397 ساعت: 14:39

مطمئنا با طرح رجيستري آشنايي داريد ، اين طرح از مهر ماه 96 اجرا شد به طوري که ابتدا تعدادي از برند ها و کم کم برند هاي ديگر وارد اين طرح شدند . به طوري تمام گوشي ها ي موجود در بازار بايد در سامانه اي به نام سامانه همتا ثبت گردد . سوال اينجا است که سامانه همتا چيست ؟ به نقل از رفع مشکلات رايانه اي هيواتک سامانه همتا سامانه اي است براي اجرايي کردن طرح رجيستري . در اين سامانه شما مي توانيد کار هاي مختلفي را انجام دهيد . به عنوان مثال مي توانيد استعلام اصالت گوشي خود را بگيريد يا در صورت فروش گوشي از طريق سايت همتا انتقال مالکيت گوشي خود را به آساني انجام دهيد و فعال سازي تلفن همراه هنگامي که يک گوشي جديد خريداري مي کنيد . براي اتصال به سامانه همتا به جز سايت همتا مي توانيد از اپلکيشن همتا نيز استفاده کنيد .
براي استفاده از برخي قابليت هاي همتا مانند انتقال مالکيت بايد ثبت نام در سامانه همتا را انجام دهيد بدين منظور کافي است وارد سايت سامانه همتا شويد و از طريق گزينه ثبت نام و وارد کردن شماره تلفن همراه خود وارد يک صفحه مي شويد که بايد اطلاعات خود را به طور دقيق و کامل در آن وارد کنيد تا ثبت نام شما انجام شود .

جهت کسب اطلاعات بيشتر به لينک زير مراجعه کنيد :

www.heyvatech.com/web/articles/view/414/سامانه-همتا-و-هر-آنچه-درباره-آن-بايد-بدانيد.html
 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 24 خرداد 1397 ساعت: 14:03

معمولا افرادي که در يک شرکت کار مي کنند يا در يک خانه زندگي مي کنند و داراي چند سيستم هستند و براي تبادل اطلاعات بين سيستم ها مجبور به استفاده از حافظه هاي جانبي هستند . اما مي توانند از روش شبکه کردن دو کامپيوتر نيز استفاده کنند . در سامانه رفع مشکلات رايانه و  موبايل هيواتک روش انتقال اطلاعات از کامپيوتر به لپ تاپ شرح داده شده است . براي انتقال اطلاعات از کامپيوتر به لپ تاپ دو روش وجود دارد که اين سامانه به طور مفصل و دقيق روش ها را به صورت جزء به جزء شرح داده است . روش اول انتقال اطلاعات از کامپيوتر به لپ تاپ با کابل lan است که براي انجام آن بايد ابتدا کابل کراس تهيه کنيد و دو سر آن را به سيستم ها متصل کنيد . اکنون مسير زير را دنبال کنيد :

Start>Control Panel>Network and Sharing Center>Change advanced sharing settings>Tu on network discovery>All networks>Tu off password protected sharing

روش دوم انتقال فايل از کامپيوتر به لپ تاپ با واي فاي است . اين روش تضميني بابت انتقال کامل و نگهداري صحيح فايل ها هنگام انتقال و تا زمان پايان انتقال را به شما نمي دهد . معمولا از اين روش زماني استفاده مي شود که کابل لن در دسترس نباشد . براي انجام اين کار در لپ تاپ خود مسير زير را ردنبال منيد :

Start>Control Panel>Network and sharing center>Setup a new connection or network>Manually connect to wireless network

بعد از انجام مسير زير در پنجره باز شده نام واي فاي و پسورد را وارد کنيد . اکنون از طريق يوزر و پسوردي که روي واي فاي قرار داديد مي توانيد اتصال بين دو کاميوتر را انجام دهيد و تبادل اطلاعات کنيد .
جهت مطالعه بيشتر در اين زمينه به لينک زير مراجعه کنيد :


www.heyvatech.com/web/articles/view/458/روش-هاي-انتقال-اطلاعات-از-کامپيوتر-به-لپ-تاپ.html


 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت: 18:47